Palvelumallit

Valitse itsellesi sopiva palvelumalli. Kaikkiin palvelumalleihin voit liittää palkanlaskennan, neuvonnan tai talousassistenttipalveluita.

Perinteinen malli

Helppo ja kustannustehokas palvelumalli erityisesti pienille yrityksille, joiden kirjanpito tehdään kerran/kk, neljännesvuosittain tai kerran vuodessa. Aineiston voit toimittaa meille paperisena tai sähköisesti.

Hintaesimerkki: Toiminimiyrittäjä ja aineisto toimitetaan kansiossa tilitoimistoon. Tapahtumien määrä noin 15- 20 kpl/kk. Hinta alkaen 56 € /kk

Hybridimalli

Yhteiskäyttöinen taloushallinnon ohjelmisto, jossa myyntilaskutus tehdään ohjelmassa ja ostolaskut hoidetaan verkkopankissa. Ostolaskut ja kuitit toimitetaan suoraan taloushallinnon ohjelmistoon. Raportit ovat nähtävissä suoraan taloushallinnon järjestelmässä. Kustannustehokas ratkaisu erityisesti pienyrittäjille, jotka haluavat eroon paperin pyörittelystä.

Hintaesimerkki: 1-2 hengen yritys ja tapahtumien määrä n. 30 kpl/kk. Hinta alkaen 99€/kk sis. ohjelmistokulut.

Paperiton taloushallinto

Yhteiskäyttöinen taloushallinnon ohjelmisto, jonka kautta voit vastaanottaa verkkolaskuja, tehdä ja lähettää myyntilaskut sekä toimittaa kuitit älypuhelimella tai sähköpostilla suoraan ohjelmaan. Ostolaskut tulevat suoraan järjestelmään verkkolaskuina tai skannauspalvelun kautta. Tämä mahdollistaa lähes reaaliaikaisen taloushallinnon, jossa voit seurata yrityksesi taloudellista tilannetta jopa päivätasolla.

Hintaesimerkki: Muutaman hengen yritys, tapahtumien määrä noin 50-60 kpl/kk ja kirjanpito täysin sähköisesti. Hinta alkaen 199 euroa / kk sis. ohjelmistokulut.

Kirjanpidon peruspalvelumme sisältävät:

  • Kirjanpito sovituissa jaksoissa (kuukausittain/ neljännesvuosittain/ kerran vuodessa)
  • Henkilökohtainen kirjanpitäjä
  • Arvonlisäveroilmoitukset
  • Neuvonta
  • Raportointi
  • Veroilmoitus
  • Tilinpäätös

Erikseen sovittavia palveluja:

  • Myyntilaskutus ja seuranta
  • Ostolaskujen ja verojen maksatus
  • Palkanlaskenta
  • Talousassistenttipalvelut
  • Yritysneuvonta